مشاهده شکایت های ثبت شده
در صورتی که قصد مشاهده پرونده های
مربوط به خود را دارید، از قسمت سمت راست صفحه بر روی گزینه «شکایات» کلیک نمایید.
اکنون لیست شکایات خود را که در اداره
بازرسی و رسیدگی به شکایات (اداره ماده 79 دیوان عدالت اداری) ثبت شده است به
همراه اطلاعات مختصری از هر یک از پرونده ها به طور مجزا مشاهده خواهید کرد. این اطلاعات شامل: کلاسه پرونده، شماره
دادنامه، موضوع خواسته، وضعیت پرونده، شاکی، درخواست دهنده، طرف شکایت و . میباشد. در قسمت «وضعیت پرونده»، میتوانید
وضعیت کنونی هر پرونده را به طور مجزا مشاهده کنید.
جهت تفکیک پرونده های ثبت شده و موجود در کارتابلتان بر اساس نوع موضوع، میتوانید در همین قسمت «شکایات» ابتدا بر روی علامت مشخص شده در تصویر (در ستون «نوع موضوع») کلیک کنید سپس تا لود شدن صفحه منتظر بمانید.
در صورت کلیک بر روی علامت ذکر شده و پس از تکمیل یافتن فرآیند لود شدن صفحه، خواهید دید که پروندههای موجود در کارتابلتان بر اساس نوع موضوع تفکیک خواهد شد و شما میتوانید پرونده های مربوط به ماده 79 را از پرونده های هیات عمومی به طور مجزا مشاهده نمایید.
جهت جستجو و پیگیری یک پرونده می توانید از کارتابل خود و در ستون «کلاسه پرونده» بر روی علامت مشخص شده در تصویر کلیک نمایید و شماره پرونده موردنظر خود را در کادر وارد کرده و دکمه Enter کیبورد خود را فشار دهید. در صورت صحت در وارد کردن شماره، پرونده مورد نظر نمایش داده خواهد شد.
درباره این سایت